Homepark Targówek – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks, w styczniu 2022 powiększył się o kolejny duży sklep znanej skandynawskiej marki JYSK, otwarty w formacie 3.0, na ponad 1,575 metrach kwadratowych.
JYSK jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, i sprzedającą „wszystko dla domu”. Oferuje artykuły zaprojektowane w skandynawskim duchu, które odzwierciedlają współczesne i proste wzornictwo. W Homepark Targówek zastosowano Koncept 3.0, nowoczesny format sklepu, który umożliwia klientom jeszcze łatwiejsze zakupy, oferuje mnóstwo przestrzeni inspiracyjnych i gotowych aranżacji, które można przenieść do własnego domu.
– Nowy sklep JYSK w Homepark Targówek to nowoczesne, funkcjonalne i przyjazne miejsce zakupów. Produkty w naszej ofercie zachowane są w skandynawskiej estetyce, łącząc w sobie prostotę i użyteczność. Kładziemy duży nacisk na zadowolenie naszych klientów, dlatego w nowym sklepie zadbaliśmy o przestrzeń inspirującą do dekoracji i zmian we własnym domu. Miłośnicy aranżacji wnętrz z pewnością znajdą coś dla siebie w przystępnej cenie. Serdecznie zapraszamy na zakupy w nowym sklepie JYSK w Homepark Targówek – mówi Klaudia Połom, koordynator ds. sprzedaży i marketingu JYSK Polska.
Otwarcie sklepu zostało poprzedzone kampanią radiową, mobilną, banerami internetowymi oraz reklamą zewnętrzną. W związku z otwarciem sklepu, klienci mogą otrzymać do 75% rabatu na wiele artykułów zaprezentowanych w specjalnej gazetce promocyjnej.
– Homepark Targówek konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę. Najnowszy salon marki JYSK prezentuje nowoczesne, przyjazne klientom rozwiązania, podobnie jak wiele innych marek na terenie naszego parku handlowego, który jest największym tego typu parkiem handlowym w całej aglomeracji warszawskiej. Cieszymy się, że dołączył do nas JYSK i życzymy wszystkim naszym najemcom dalszego rozwoju – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Park Handlowy Homepark Targówek na powierzchni 74 545 mkw. skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki, związane z budowaniem, wykończeniem i aranżacją domu. Dzięki unikatowej formule portfolio, park handlowy oferuje lubiane przez konsumentów sklepy z różnych branż: spożywczej, modowej, elektronicznej, sportowej czy artykułów pierwszej potrzeby. Na terenie Homepark Targówek działa również przychodnia medyczna, klub fitness oraz punkty gastronomiczne. Oferta parku stale poszerza się o nowe segmenty, jak również o uznane sklepy z zakresu wyposażenia wnętrz.
Podczas rozmów z siecią JYSK Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield.
Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki
i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze, sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliardy euro zawiera ponad 50 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowy-jysk-w-homepark-targowek